5. november 2012

Ny i blogger verden...

Nu har jeg den seneste tid været forbi et hav af forskellige blogge og tænkte, at nu må det også snart være min tur - så nu har jeg langt om længe fået taget mig sammen til, at oprette min egen.
   Umiddelbart tænkte jeg "Det klare jeg da let", men nej. Det er ret svære end jeg egentligt havde forestillet mig, men håber da det kommer på plads med tiden. I vil i denne blog komme til, at se hvilke ting jeg sager jeg foretager mig i min hverdag.

Nå men, jeg ville egentligt bruge dette indlæg til, at vise jer hvad jeg har købt af ting og sager i fredags - da der var open by night (:

1 tegneblok, 2 lærreder, 1 billedramme og et '&' tegn.

Som sagt så købte jeg disse ting, da der var open by night i fredags - og jeg glæder mig til, at vise jer hvad der kommer ud af det. Må I alle have en god dag (:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar