30. januar 2013

Endelig tilbage

Puha, det føles som om det er evigheder siden jeg har skrevet her på bloggen - hvilket det jo næsten også er :b Men jeg har langt om længe fået tid til at vende tilbage. Jeg synes at jeg har haft susende travlt her i starten af det nye år, så der har slet ikke været ret meget tid til skriverier herinde - men det skal være slut nu ! Men udover at have haft travlt, så har der da også været tid til at hygge - heldigvis (:
 
Der har blandt været tid til lidt kæreste hygge på sofaen, med Simon Talbot's one man show (som er super sjov) og nogle lækre hindbærsnitter - dog ikke hjemmelavet. Han elsker hindbærsnitter, så synes jeg ville være lidt god ved ham.



I julegave fik jeg dette fine ur fra Jysk af min søde kæreste, vi har først i sidste uge fået taget os sammen til at sætte det op og jeg synes egentligt at det pynter ret så godt, på den ellers så tomme og kedelige væg. Vil dog sige, at vi havde en del besvær med det, på trods af der følger en fin tegning/vejledning med - men op kom det.

 
Jeg er næsten blevet færdig med min billedvæg, mangler kun at dekorer "&" tegnet. Her er jeg på udkig efter noget papir, servietter eller lign. der er sort og rød stribet, men er ikke faldet over noget endnu. Sådan som billederne ligger her, er sådan jeg har tænkt mig at de skal hænge på væggen.
   Efter min mor har set hvordan det næsten færdige resultat af hvordan min billedvæg kommer til at e ud, har hun nu også besluttet sig for, at hun også vil have en billedvæg - og i kan vel ikke gætte hvem der skal lave den ? Mig, så jeg må i gang med tusserne endnu en gang :)

 
Og sidst men ikke mindt har min søster og jeg har været i Holstebro og kigge på konfirmationskjole - hvilket tog sin tid, da der var kø hele vejen ned gennem butikken. Jeg tror vi ventede godt og vel halvanden time på, at det blev vores tur - men det var heldigvis ventetiden værd :)

 
Det var lidt om hvad jeg har fået tiden til, at gå med nu hvor jeg har været væk så længe. Jeg håber at I alle er kommet godt ind i det nye år (:

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar