3. december 2012

Julehumør

Så er jeg endelig tilbage ved computeren, efter en travl weekend :) 
 
Fredag stod den på hygge med familien, hvor vi lavede juledekorationer - og om aftenen stod den på fødselsdags fest hos min veninde. Lørdag morgen startede med, at pynte op til jul (ret sent i forhold til hvad vi plejer), og der var skruet godt op for jule musikken - men alt i alt en dejlig weekend og så kom årets første sne jo også, så julestemning er der masser af.
 
Jeg har taget et par billeder stemningsbilleder fra weekenden, som jeg gerne vil dele med jer :)
 
 
 
Jeg har egentligt ikke lavet noget julepynt selv i år, udover mine juledekorationer - synes ikke rigtigt at tiden har været til det. Hvilket jeg syntes er en skam, da det ellers er så hyggeligt :) Men det må blive til næste år så.
 
Her til sidst vil jeg lige slutte af med at ligge et link ind af en mine ynglings julesange, som min mor altid hørte da jeg var barn, Cliff Richard - Mistletoe and Wine.
 
Glædelig 3. december til jer alle :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar